I.
| ČASOVÁ DOTACE PRO DĚJEPIS NA ZŠ, ZAČLENĚNÍ DĚJEPISU NA SOŠ, UČILIŠTĚ, SEPTIMA+OKTÁVA GYMNÁZIA ( NEJNIŽŠÍ MEZI KULTURNÍMI ZEMĚMI ) !
NÁVAZNOSTI - NEUVÁŽENÉ ŘEŠENÍ VLASTIVĚDY
II.
| NEVYJASNĚNOST OBSAHU A CÍLŮ D - ZPŮSOB TVORBY OSNOV !
KVALITA POMŮCEK (UČEBNIC A DALŠÍCH )
NEPŘÍZNIVÉ PODMÍNKY PRO VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ ( VZTAH VEDENÍ ŠKOL, ČAS, ORGANIZÁTOŘI, PROSTŘEDKY )
MALÁ PÉČE A POZORNOST OTÁZKÁM DIDAKTIKY A METODIKY VČ. VYSOKOŠKOLSKÉHO STUDIA
III.
| PROBLÉMY S ÚČASTÍ NAŠICH UČITELŮ V MEZINÁRODNÍ SPOLUPRÁCI
MATURITY A PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY NA VŠ ("PŘÍPRAVNÉ KURZY")
% NEAPROBOVANOSTI UČITELŮ D
METODICKÝ ČASOPIS + DALŠÍ METODICKÁ LITERATURA
KONCEPCE OSMILETÝCH GYMNÁZIÍ (SMYSL EXISTENCE ?)
IV.
| ÚČAST UČITELŮ NA TVORBĚ POMŮCEK
SPOLUPRÁCE S HISTORICKÝMI PRACOVIŠTI
TEORETICKÁ SLOŽKA VZDĚLÁVÁNÍ PO ZRUŠENÍ INSTITUCÍ VĚNUJÍCÍCH SE VÝZKUMU AP.
| | | |